בחור ישיבה חרדי 'נאלץ' להרוויח 1,000,000 ש"ח

קורס ביטקוין

בחור ישיבה חרדי השקיע בשנת 2015 שלושת אלפים וחמש מאות שקלים, שאותם לא הצליח לממש. כשהתארס – הוא רכש דירה מאותו סכום! קבלו את הסיפור הבלתי נתפס.

בינואר 2015 קיבל ש', בחור ישיבה חרדי מתל ציון, מייל אנונימי שהועבר מחבר לחבר, ובו המלצה להרוויח כסף בקלות רבה, על ידי רכישת 'ביטקוין' – מטבע וירטואלי שכמעט אף אחד לא ידע עדיין מהו. המטבע, כך נכתב במייל האנונימי, נפל לשווי של פחות מ-700 ש"ח, ואין ספק שהוא יקפוץ חזרה תוך כמה ימים. לכן כדאי לקנות את המטבע, ולמכור כעבור מספר ימים.

ש', בצעד שלימים מוגדר על ידו כצעד בלתי חכם, החליט להשקיע את כל דמי החסכונות שלו ע"ס שלושת אלפים וחמש מאות שקלים, בתקווה שכעבור מספר ימים יוכל למשוך כפול. מה רע?

כעבור עשרה ימים המטבע עלה מ-700 ש"ח ליחידה, לשווי של 1200 ש"ח – כמעט פי שניים ובהתאם לציפיות, וש' החליט למשוך אותו בשלב זה.

אלא שאז הגיע הקאצ'…

התברר כי הרכישה בוצעה באמצעות בורסת מסחר שגובה תשלומים מכרטיס אשראי ישראלי, אך אינה מזכה כרטיסי אשראי. כדי להזדכות על הסכום עליו להשיג כרטיס אשראי אמריקאי, או למכור את הביטקוין לגורם פרטי.

ש' שלא ידע כיצד עושים זאת, ניסה ללמוד, אך בינתיים המטבע ירד חזרה לשווי של 900 ש"ח.

"בהתחלה ניסיתי שוב ושוב למצוא דרכים למשוך את הכסף, אך פשוט לא מצאתי. בשלב מסוים כבר התחלתי לחשוש שאין לי דרך לקבל את הכסף חזרה. ידעתי שזה לא תרגיל עוקץ, כי הבורסה הייתה אמינה, אך מסיבות טכניות הבנתי שהמשיכה של הכסף פשוט מורכבת מדי" כך מספר ש'.

כך חלפה כמעט שנה, וש' כמעט התייאש מכספו.

יום אחד פתח ש' את אתר חברת המסחר, ולתדהמתו המטבע חווה זינוק אדיר של כ-800% אחוזים, מה שאומר שלזכותו עמד לפתע סכום של עשרות אלפי שקלים!

ש' ההחליט לנצל את המומנט ולנסות בכל דרך לפתוח חשבון חו"ל כדי לחלץ את הסכום מחברת המסחר. אלא שעד שהוא עשה זאת, המטבע צנח חזרה משווי של 68,000 ש"ח לשווי של 24,000 ש"ח, וש' החליט שלא למשוך בשלב זה את הכסף שלו.

בשלב מסוים הוא הצליח ללמוד כיצד לחלץ את מטבעות הביטקוין שבבעלותו, לחברת מסחר אחרת. אלא שאז החל ספק לנקר בליבו האם נכון למכור נכס שחווה עלייה כזו.

"עשיתי מה שאני עושה בכל ספק שיש לי, הלכתי לשאול את הרב שלי" כך הוא מספר.

"הרב שלי אמר לי: לו היית בא בשלב מוקדם יותר הייתי ממליץ לך שלא להשקיע בלי לברר את כל התהליך, אך כעת כשכבר כך אירע – זה כנראה משמיים.

"הרב שלי אמר לי: לו היית בא בשלב מוקדם יותר הייתי ממליץ לך שלא להשקיע בלי לברר את כל התהליך, אך כעת כשכבר כך אירע – זה כנראה משמיים. תשאיר את המטבע עד לחתונתך, ואז תחליט יחד עם אשתך האם למשוך איתו. אם יעלה – מוטב, אם לא – הפסדת את סכום ההשקעה הראשוני שלך. הרווח האפשרי מצדיק את הסיכון".

"הרב שלי נתן לי עצה נוספת" מספר ש', "שלא לספר לאף אחד על כך, גם לא להורים שלי, כדי לא לצער אותם במידה והסכום ילך לאבדון".

במהלך השנתיים שחלפו, ש' התחבט מספר פעמים האם למשוך או לא, אך הוראת הרב הייתה חזקה ממנו והוא החליט להשאיר בכל מחיר.

בשנת 2020 עם פרוץ הקורונה, קפץ המטבע לגבהים חסרי תקדים, ובשנת 2021 הגיע המטבע לשווי של 189,000 ש"ח. בדיוק באותם ימים ש' התארס, וסיפר לארוסתו על סודו הגדול. הם החליטו יחד כי זה הזמן למשוך את הסכום ובעזרתו לרכוש דירה מרווחת בתוספת משכנתא קטנה שתכוסה על ידי השכרת הדירה בתקופת נישואיהם הראשונה, ועם הפער שנותר הם יכסו את עלויות החתונה.

"ההורים שלי מתאמצים מאוד לתת לכל ילד סכום לחתונה, מתוך מה שאין להם. אני ראיתי כמה קשה להם עם כל החובות, ולא היה לי תענוג גדול יותר מאשר לזמן את שני ההורים שלי יחד עם ארוסתי, ולספר להם שיש לנו דירה בגלל סכום כסף שהשקעתי בטעות לפני שמונה שנים". 

רוצים גם לרכוש דירה באלפי שקלים?

מה איתכם? הייתם גם רוצים להשקיע כמו ש' ולקבל דירה? אז… צאו מהסרט…

השקעה של 3500 ש"ח כיום – לא תניב לכם דירה, לפחות לא בביטקוין. אך מה לגבי הכפלה פי עשר של הסכום? או פי שלושים?

אלי בז'רנו, מנכ"ל בורסת B2C ואחד ממומחי הקריפטו בישראל, טוען בתוקף שהביקטוין יגיע לשווי של 100,000 דולר עד סוף השנה, וחצי מיליון דולר תוך חמש שנים. כלומר, מי שיקנה כעת ביטקוין ב-3500 ש"ח, יחזיק ביד תוך כמה שנים יותר מחמישים אלף ש"ח.

תודו שגם זה נשמע מעולה, לא?

מומחים גדולים בעולם הפיננסים טוענים גם הם טענות דומות, כל אחד לפי השערותיו שלו. בינתיים מיליוני אנשים השקיעו בביטקוין סכומי עתק, שהקפיצו את השווי שלו עוד עוד, עד להיקף שוק של שני טריליון דולר. שוב, שני טריליון דולר. 

רוצים במספרים? בבקשה: 2,000,000,000,000 דולר…

למה ישראלים רבים לא משקיעים בביטקוין?

המעניין כי בישראל יש חלוקה באכלוסייה. 

מצד אחד – בין הישראלים יש מומחים עולמיים לקריפטו בכלל וביטקוין בפרט, וישראלים רבים מחזיקים במיליוני דולרים שרכשו בביטקוין.

מצד שני – חלק גדול מהאוכלוסייה עדיין אינו מביע התעניינות בתחום, ומתברר שהסיבה היא פשוטה בתכלית; הם פשוט לא יודעים איך עושים את זה!

מי לא שמע על הביטקוין בשנה האחרונה. אפילו המחוקקים במדינות השונות החלו לתכנן חוקים שונים שנוגעים למטבע, אך חלק גדול מהאוכלוסייה לא יודעים איך רוכשים אותו, איך אפשר להרוויח ממנו ובכלל – מה הרעיון במטבע שכל כולו וירטואלי.

בדיוק בשביל זה, בחברת קריפטו אי אל (cryptoIL) החליטו להשיק קורס מסחר למתחילים.

מה צריך לדעת כדי להרוויח כסף מביטקוין?

בשביל לסחור בביטקוין כדאי מאוד להבין מה זה בכלל ביטקוין, איך הוא עובד. מה הכוונה מטבע וירטואלי. וזה משהו שקל לומר, אבל לא קל כל כך להבין.

בנוסף, חייבים לדעת כמובן איך סוחרים בפועל, איך קונים, איך מוכרים ואיך מרוויחים.

דבר נוסף שחשוב מאוד לדעת זה דגשים במסחר, איזה טעויות אסור לעשות ואיך לשמור על הכסף מפני פריצות ועוד.

קורס המסחר נערך בדיוק כדי לתת מענה מלא לכל הנקודות הללו.

הקורס מחולק לשני שלבים:

שלב ראשון מסביר את כל ה"רעיון" מאחורי מטבעות וירטואליים ומטבעות בכלל, מתחילת עידן המסחר ועד לביטקוין ולטכנולוגייה העומדת מאחוריו (טכנולוגיית הבלוקצ'יין).

שלב שני מסביר את כל ה"בפועל", פתיחת חשבונות, מסחר בפועל ועוד. כשהכל מלווה בצילומי מסך בלייב, שאי אפשר לטעות בהם.

האם לא צריך ידע מוקדם כדי לסחור בביטקוין?

ודאי שצריך! אדם שינסה לסחור בלי שום ידע – כנראה ייכשל ברמה הטכנית, וגם אם הוא יצליח – סביר להניח שיאבד את כספו. אך אדם שצבר את הידע הבסיסי הנדרש יכול כבר לסחור בביטקוין ובמטבעות נוספים, כמעט בלי סיכונים!

המדהים בקורס הבלעדי של קריפטו אי-אל, שהוא מותאם לכל התלמידים, כולל כאלו שאין להם שום ידע ברקע! אין צורך לדעת אנגלית, אין צורך לדעת מחשבים וגם לא כלכלה. בקורס מובא כל הידע הנדרש כדי לסחור נכון!

האם כדאי לכם להשקיע בביטקוין?

אף אחד לא יענה לכם על השאלה הזו, אם אין לו תעודת יועץ רשמי. וכך גם המידע המובא באתר שלנו. אתם היחידים שתחליטו האם להשקיע, כמה להשקיע, מתי להשקיע, מתי להיכנס ומתי לברוח.

אלא שאם עשירים עולמיים משקיעים מיליארדי דולרים ברכישת ביטקוין, אתם יכולים אולי להסיק מזה שהם לא מתכננים להפסיד את הכל, וכנראה שגם לא חלק…

מה שבטוח זה, שלכל אחד כדאי להשקיע קצת זמן של למידה (פחות משלוש שעות בקורס של קריפטו אי-אל!) כדי להבין אחת ולתמיד מה זה ביטקוין, ואיך סוחרים בו. כך הוא יוכל להחליט האם כדאי לו להשקיע לפחות סכום קטן, שאולי יהיה שווה יום אחד פי שלושים או יותר.

מתלבטים אם הקורס מתאים לכם? השאירו פרטים ונשיב לכם על כל השאלות!

מה הסיכונים ברכישת ביטקוין?

ברור שיש סיכונים ברכישת ביטקוין, והסיכוי העיקרי וכמעט היחיד הוא: שהוא פשוט ירד בשווי שלו… אף אחד לא יודע מה יהיה מחר, ויתכן מאוד שהביטקוין יצנח וההשקעה שלכם תתכווץ.

הסיכונים הנוספים הם בעיקר מפריצה לארנק שלכם (ולכן חשוב שתדעו כיצד לפתוח אותו נכון, מבלי לאפשר פריצה לעולם), וגניבת הסיסמה שלכם (ולכן חשוב לדעת כיצד שומרים אותה בלי סיכונים). 

חשוב להבין, שהסיכוי שהביטקוין ירד לאפס – הוא בלתי קיים, בגלל הטכנולוגיה שלו שאינה תלויה בשום גורם בעולם (כולל היוצר שלו שזהותו לא ידועה). לכן גם אם מסיבה כלשהי הביטקוין ירד מאוד – נניח למאה שקלים ליחידה, מיד יקפצו מיליוני אנשים ויקנו עשרות יחידות, כי על הצד הקטן שהוא יעלה חזרה לשווי שלו – הם יהפכו למיליארדרים! (בדיוק כמו אלו שקנו ממנו בשנת 2013…). 

למה מסתבר מאוד שהביטקוין תמיד ימשיך לעלות?

מה שכן יכול לקרות שהוא ירד לשווי פחות מהיום, ולא יעלה שוב. אלא שיש כמה סיבות טובות לכך שהוא בהחלט יעלה שוב:

א. ככל שחולף הזמן כמות האנשים שמתעניינים בו ורוצים אותו גדלה ולא פוחתת, ממילא הביקוש גדל והמחיר עולה.

ב. ככל שחולף הזמן הוא צובר יציבות ואמון גם מצד רוכשים גדולים וחברות ענק כמו טוויטר, טסלה, אמזון ועוד. משקיעים כאלו מקפיצים את המחיר כלפי מעלה. 

ג. ככל שחולף הזמן המחוקקים במדינות העולם נותנים את הדעת לתחום הזה, וככל שיש יותר חוקים בנושא – כך המודעות אליו עולה, הוא מקבל יציבות וממילא – מחיר גבוה יותר. 

מתלבטים אם הקורס מתאים לכם? השאירו פרטים ונשיב לכם על כל השאלות!

רגע!

אל תפספס! רק עכשיו ב 80% הנחה!